Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Sexíček erotický magazín | February 29, 2020

Scroll to top

Top

Rigth now get betting bonus from bookmakers
No Comments

Ženské PMS děsí nejednoho muže – Jak to přežít?

Ženské PMS děsí nejednoho muže – Jak to přežít?

Erotická encyklopedie -> Erotický slovník -> PMS/Menstruace

Ačkoliv je premenstruální syndrom (PMS) pouze ženskou záležitostí, je strašákem více pro muže. Hormonální nerovnováha během menstruačního cyklu žen s sebou přináší fyzické i psychické negativní změny. Podrážděnost, výbuchy vzteku, lítostivost, únava, nadýmání, bolesti v podbřišku nebo hlavy jsou jen některými z nich.

1. Za vše mohou hormony

Zhruba týden před začátkem menstruace dochází u většiny žen k poklesu progesteronu a naopak, hladina estrogenu se zvýší. Zpravidla tuto změnu doprovází zvýšená chuť na sladké. I když PMS postihuje ženy, často s ní trpí i její partner.

Měnící se nálady, přecitlivělé reakce a podrážděnost žen jsou často zkouškou vztahu pro oba v páru. Je ale také pravdou, že některé ženy se na PMS pouze vymlouvají, když neoprávněně svého partnera nařknou z neohleduplnosti vůči nim.

Během menstruace mají ženy většinou zvýšenou chuť na koitus, což je také způsobeno hormony. Nejlepší pomůckou pro sex při menstruaci je tampon Soft, který je zaveden během sexu a partnerův penis zůstane neposkvrněn.

2. Vzájemná komunikace je důležitá

Některé ženy své pocity v sobě dusí a prostě čekají, až to přejde a jejich stav se vrátí do normálu, což odborníci nedoporučují. Ženy by měly o svých pocitech mluvit a do svého stavu partnera zasvětit. Když bude partner vědět, jak se jeho partnerka cítí, může jí své chování přizpůsobit a předejít tak zbytečným konfliktům. Rozhodně nedoporučujeme chovat se jako leklá ryba.

3. Prevence proti PMS

Léky na potlačení PMS sice neexistují, ale je pár triků, jak příznakům předejít nebo je zmírnit.

Během PMS, ale také menstruace, je dobré vyhnut se alkoholu a kávě. Zvýšený příjem sacharidů PMS také příliš nesvědčí.

Pomáhá doplnit železo s vitamínem C a magnesium s vitamínem B6, s vitamíny se látky mnohem lépe vstřebávají.

Protahování, jóga, procházka – pohyb celkově v těle podporuje tvorbu endorfinu (hormonu štěstí), který je velkým pomocníkem v období PMS i menstruace samotné.

Stresové situace PMS jen zhoršují, nehledě na to, že je nemá moc smysl v takovém obdobím řešit. Takového rozhodnutí by mohly ženy později litovat.

4. Dopřejte si klid od vaší partnerky

Nejlépe situaci vyřešíte tak, že v době PMS nebo menstruace se nebudete se svým protějškem stýkat. Vyjeďte se svým kamarádem na výlet nebo do zahraničí, partnerka to doma zvládne sama. Pokud se bude vztekat, vypněte si telefon a počkejtě než se její hormony uklidní.


Přečtě si také o menstruaci:

Sex při menstruaci: tipy a rady

Menstruační kalíšek – jak se vyhnout tamponům

Tampony soft – Užijte si sex během menstruace

Komentujte